واردات ماشين آلات صنعتي

کد خبر: 24
تعداد بازدید: 785
تاریخ انتشار: - 6 : 10

واردات ماشين آلات صنعتي

در صنايع مختلف در کشور، ماشين آلات و تجهيزات صنعتي پايه و اساس توليد هستند. صنعت نساجي هم از اين قاعده مستثني نيست.
در صنايع نساجي بخصوص توليد فرش ماشيني و‌ پارچه ، ماشين آلات صنعتي روز دنيا مي تواند نقش تعيين کننده اي در کيفيت فرش و پارچه توليدي داشته باشد و همچنين باعث ايجاد فرصت هاي صادراتي براي شرکتهاي ايراني شود. 
در سالهاي گذشته واردات ماشين آلات صنعتي در صنعت نساجي در حجم زيادي انجام شده است. در صنعت فرش ماشيني ، ميتوان گفت که با واردات ماشين آلات صنعتي که در حوزه ريسندگي ، بافت و تکميل در چند ساله اخير انجام شده است ، يکي از به روز ترين سيستم هاي توليد فرش ماشيني را در اختيار داريم. کيفيت فرش هاي ماشيني ايراني در حال حاضر مطابق با بالاترين استانداردهاي حال حاضر دنيا قرار دارد. 



با نوساناتي که در قيمت ارض در کشور ايجاد شده است ، واردات ماشين آلات صنعتي با مشکل جدي رو به رو شده است. در حال حاضر ، صنعتگران در تلاشمد تا بتوانند با تکيه بر دانش فني بومي اين مشکل را حل کنند. گروه صنعتي عليزاده در راستاي تعمير و نگهداري و تبديل و اورهال دستگاههاي بافندگي همواره پيشرو در ارايه خدمات به فعالان صنعت نساجي بوده است. اين گروه توانسته است با تامين قطعات کليدي مثل ميلميلک و فنر و هارنيش و‌کمبر درربالاترين سطح کيفي ، خدمات قابل قبولي را ارايه کند. ما سعي کرده ايم تا نياز به قطعات با کيفيت را در صنعت فرش برطرف کنيم و با تبديل و اورهال دستگاههاي بافندگي فرش و پارچه ، بالاترين سطح خدمات و‌کيفيت را به صنعتگران عزيز ارايه کنيم و نگراني از مشکلات در واردات ماشين آلات صنعتي را از بين ببريم.