استانداردهاي جهاني در به روزرساني ماشين آلات بافندگي فرش

کد خبر: 10028
تعداد بازدید: 1269
تاریخ انتشار: - 19 : 10

استانداردهاي جهاني در به روزرساني ماشين آلات بافندگي فرش

گروه صنعتي عليزاده ،پيشرو در ارائه خدمات متنوع و تخصصي به شرکت توليدي فرش ماشيني ميباشد.اين شرکت در زمينه اورهال و تبديل دستگاه هاي بافندگي فرش با استفاده از با کيفيت ترين قطعات مورد نياز از جمله ميلميلک و نخ هارنيش و کمبربورد ، پيشرو در به روزرساني اين دستگاه ها مي باشد.


صنعت فرش ماشيني در سال هاي اخير در ايران به پيشرفت هاي چشم گيري دست پيدا کرده است.
توليد کنندگان فرش ماشيني در ايران توانسته اند با بهره گيري از ماشين آلات روز دنيا و همچنين هنر اصيل ايراني ، توليدات بسيار ارزشمندي در زمينه فرش ماشيني داشته باشند.
در اين صنعت ، علاوه بر ماشين آلات و مواد اوليه با کيفيت و همچنين پرسنل حرفه اي ،تامين کنندگان قطعات دستگاه هاي بافندگي مي توانند نقش به سزايي در بالا بردن کيفيت توليد داشته باشند.
شرکت هاي بافندگي فرش ماشيني براي ادامه ي حيات خود نياز به تعمير و اورهال دستگاه هاي بافندگي فرش خود دارند تا بتوانند کيفيت و سرعت بافت فرش را د رسطح مطلوبي نگه دارند.در اين زمينه ، شرکت هاي فني و مهندسي که در زمينه تامين قطعات ماشين آلات بافندگي و همچنين اورهال و تبديل دستگاه هاي بافندگي فعاليت ميکنند ، ميتوانند بازوي قدرتمند شرکت هاي توليد کننده فرش براي پيشبرد اهدافشان باشند.
حضور در بازارهاي بين المللي نيازمند تنوع در توليد ميباشد.گروه صنعتي عليزاده به عنوان بزرگترين مجموعه فني و مهندسي بخش فرش ماشيني ، همواره به روزترين خدمات را در زمينه اورهال و تبديل دستگاه هاي بافندگي فرش به شرکت هاي مختلف ايراني ارائه داده است.براي انجام پروژه هاي اورهال و تبديل دستگاه هاي بافندگي فرش که عمدتا از شرکت هاي واندويل و شونهر هستند ، کيفيت قطعاتي مانند ميلميلک ، نخ هارنيش و کمبربورد بسيار حائز اهميت است.همچنين تبديل ژاکارد دستگاه هاي بافندگي فرش از ديگر خدمات گروه صنعتي عليزاده ميباشد که در ادامه به آن خواهيم پرداخت.